Op naar Pai! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin - WaarBenJij.nu Op naar Pai! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin - WaarBenJij.nu

Op naar Pai!

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 Mei 2017 | Thailand, Chiang Mai

Hoi allemaal,

Inmiddels is er alweer bijna een week voorbij! Helaas begonnen met een voedselvergiftiging maar toch al zoveel gedaan! Scooter gereden, gezwommen in een volgelopen mijn (en van een cliff gesprongen!), naar een Thaise dierentuin geweest.

Vandaag gaat mijn trip verder naar het hippie dorpje Pai, sounds like a match! Maar eerst staat mij een 3,5 uur lange rit te wachten door een hele hoop bochten door de bergen.. het gaat eindelijk beter met mijn maag dus fingers crossed dat deze rit dat niet verpest.

Ik ben benieuwd naar wat mij nu te wachten staat, ik ben er helemaal bij maar toch voelt het elke dag een beetje alsof ik droom.
Nou, ik ga me voorbereiden op de reis naar Pai, tot snel!


Ciao!

  • 11 Mei 2017 - 06:58

    Ingeborg:

    Goede reis mop, succes met de 762 bochten onderweg ... als je aankomt even lekker relaxen in een hangmatje bij je hostel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 08 April 2017
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 6034

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 13 Juni 2017

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: