Arrived in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin - WaarBenJij.nu Arrived in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin - WaarBenJij.nu

Arrived in Bangkok!

Blijf op de hoogte en volg Robin

06 Mei 2017 | Thailand, Bangkok

Hi allemaal!

Vanmorgen vroeg ben ik geland in Bangkok en is het avontuur begonnen. Vanaf de airport heb ik gelijk gekozen voor een uitdaging: met de metro naar het centrum. Gelukkig viel dit reuze mee en was de metro zelfs nog mooier dan inij Nederland.
Eenmaal aangekomen in mijn hostel kreeg ik gelijk de hoofdregel te horen: schoenen moeten uit! Dit is een Thaise gewoonte en je ziet op straat ook overal voor de deuren schoenen staan.

Ook werd ik aangesproken door een Thaise vrouw: you are so tall.. terwijl ik in Nederland een ukkie ben!
Het is nu half 9, afgelopen nacht geen oog dicht gedaan tijdens de vlucht dus ik ben gesloopt!

Morgenavond reis ik alweer door naar Chiang Mai, wat denk ik meer voor mij wat is dan deze grote benauwde stad.
Voor nu is het bij jullie nog middag maar ik ga mijn bedje opzoeken want terwijl ik dit schrijf zit ik al te knikkebollen..

Tot snel!

  • 06 Mei 2017 - 16:04

    Opa:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Niet naast je schoenen gaan lopen omdat ze je een grote meid vinden.

  • 06 Mei 2017 - 18:05

    Ingeborg:

    Haha hoe klein zijn ze daar dan

  • 08 Mei 2017 - 11:45

    Jantine:

    Veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 08 April 2017
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 6054

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 13 Juni 2017

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: