Voorbereidingen - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Robin - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Robin - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 April 2017 | Nederland, Moordrecht

Hi allemaal!

In een jaar kan veel gebeuren: stewardess geweest, afgestudeerd, op kantoor gewerkt.. wat wil ik nou eigenlijk? Geen idee.. Afgelopen november heb ik een weekje mogen proeven van het backpackers leven in Chili, maar dit was niet genoeg.. Ik wil meer.. En toen bedacht ik dit:

Een kleine week geleden heb ik mijn ticket naar Bangkok geboekt, er is geen weg meer terug.. Ik heb er lang over nagedacht en de knoop doorgehakt, nu is DE tijd om het te doen. Volgende maand, 5 mei, vertrek ik vanaf Schiphol naar Bangkok en vanaf daar zal mijn backpack reis door Thailand beginnen.

Ik kijk er ontzettend naar uit, normaal ben ik al een dagdromer maar nu helemaal.. 'Waar zal ik allemaal heengaan?', 'wat moet ik nog regelen?', 'OMYGOD ga ik dit echt doen?.. Alleen...', 'Yes.. all alone.. maar toch ook weer niet'.

Ik zal hier mijn reisdagboek bijhouden en jullie vanaf een afstandje laten meegenieten van alles wat ik ga meemaken!


Ciao!

  • 08 April 2017 - 21:28

    Ingeborg:

    Vooral heel erg gaan genieten van alles wat op je weg komt op deze reis. Een mix vinden van tussen de thaise mensen leven en toch ook wat "toeristische" bezienswaardigheden meepakken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 08 April 2017
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 6056

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 13 Juni 2017

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: