Update!! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Robin - WaarBenJij.nu Update!! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Robin - WaarBenJij.nu

Update!!

Blijf op de hoogte en volg Robin

25 Mei 2017 | Thailand, Krabi

สวัสดี allemaal!! (lees: hallo)

Het is even geleden dat ik jullie een update heb gegeven, ik zou liegen als ik zou zeggen dat dit is omdat ik het ontzettend naar mijn zin had.

En dat is dus waar ik deze update mee wil beginnen. Tegenwoordig gaan veel mensen op reis, ook alleen, posten alleen maar de leuke dingen waardoor het lijkt alsof alles één groot feest is. Maar het is niet altijd leuk, soms voel je je zo alleen, vooral als alles even mis lijkt te gaan.

Het klikt niet met de mensen in je hostel, je slaapzaal stinkt en is vies, je mist je vervoer, vervelende mannen, etcetera.
Ook reizen gaat met ups en downs, dat is wat ik zelf ervaar maar ook hoor van andere reizigers met wie ik spreek. Dus nogmaals: het is niet alleen maar leuk, er zitten ook dagen tussen dat je er geen zin meer in hebt en je slecht voelt. Maar als je dan weer iets moois meemaakt weet je weer dat alles het dubbel en dwars waard is.

Op dit moment ben ik voor de derde dag in Krabi, het zuiden van Thailand, na een week alleen maar feesten was ik er wel een beetje klaar mee en koos ervoor om wel hier te blijven maar om naar een ander hostel te gaan, een wat rustiger hostel. Nou, wat ik wilde heb ik gekregen! Ik ben terecht gekomen in een prachtig hostel en.... rust heb ik zeker want ik ben de enige gast!

De eigenaar van dit hostel is een Thais stel, ik werd met open armen ontvangen en voelde me direct thuis. Vandaag ben ik met de eigenaresse naar yogales geweest, met alleen locals.. morgenochtend gaan we weer!
Daarna nam ze me mee uit eten, toen ik dacht mijn bord leeg te hebben vertelde ze me dat ik het lekkerste vergeten was..
Namelijk: het uiteinde van een kippenpoot.. dat botje met vet weet je wel? Tja, wat zal ik zeggen.. één keer nooit meer.

Eenmaal terug in het hostel vroeg ze of ik niet langer wilde blijven, want haar vrienden komen dit weekend langs en dan kunnen we allemaal leuke dingen gaan doen met elkaar! Dus ik denk dat ik nog een paar dagen in Krabi te vinden ben want zo'n kans om van zo dichtbij de cultuur te ontdekken krijg je niet snel nog eens denk ik.

Nu ga ik heerlijk slapen in mijn privé kamer met zes bedden want morgenvroeg moet ik weer aan de yoga, wat erg leuk is maar ook echt een serieuse workout!

Slaaplekker!




  • 25 Mei 2017 - 17:08

    Ingeborg:

    Lieverd wat een goed verhaal, gewoon zoals het is. En wat een kans krijg je zo maar in je schoot geworpen! Ik bedoel, feesten is leuk maar zo opgenomen worden door je gastvrouw in haar vriendenkring is geweldig! Dan krijg je toch een beetje extra mee van Thailand. Geniet met volle teugen!! Liefs mama xx

  • 25 Mei 2017 - 18:00

    Bep:

    Leuk verslag Robin, je verteld het echt zoals het kan zijn .
    Nog hele fijne reisdagen..lieve groetjes Bep x

  • 25 Mei 2017 - 18:57

    Anja:

    Goed dat je die twee kanten beschrijft, Robin! Fijn dat je nu bij zi'n leuke familie terecht bent gekomen. Geniet daarvan! Nog een fijne tijd verder. Groetjes, Anja

  • 26 Mei 2017 - 09:41

    Ingrid:

    Lieve Robin, knap dat je je koppie niet laat hangen. Goed van je dat je de knop heb omgezet en er voor gaat hoi je taai we denken aan je xxx ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 08 April 2017
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 6031

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 13 Juni 2017

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: