Don't worry, be hippie - Reisverslag uit Möng Yang, Myanmar van Robin - WaarBenJij.nu Don't worry, be hippie - Reisverslag uit Möng Yang, Myanmar van Robin - WaarBenJij.nu

Don't worry, be hippie

Blijf op de hoogte en volg Robin

14 Mei 2017 | Myanmar, Möng Yang

Daar zit ik dan, aan het water, midden in de natuur, dierengeluiden die ik dus echt niet kan plaatsen.. kikker?, vogel?, olifant?... net sprong er een insect op mijn broek, die bleef plakken.. met veel moeite kreeg ik hem eraf. Voordat ik mijn kamer in wil moet ik me banen door een weg van 1000 insecten die over de grond lopen, ieeee... maar ach, het heeft ook wel wat en wat is het hier rustgevend.

Een wijze les van de yoga docente: 'life is to breathe and there is only love to give'. Dus lieve allemaal, liefde en ademhaling is het geheim!
Vandaag heb ik niets meer gedaan dan chillen in een hangmat en afgesloten met een lekker thais biertje.

Morgen reis ik terug naar Chiang Mai en over ongeveer een week reis ik door naar de veelbelovende eilanden van Thailand!
Ik kruip zo lekker mijn bedje in, ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel!

En onthoud! Life is to breathe and there is only love to give! Spread the love! ❤

  • 14 Mei 2017 - 21:47

    Ingeborg:

    Heb je ook al insecten gegeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 08 April 2017
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 6024

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 13 Juni 2017

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: