Nog één nachtje! - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Robin - WaarBenJij.nu Nog één nachtje! - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Robin - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje!

Blijf op de hoogte en volg Robin

04 Mei 2017 | Nederland, Moordrecht

Jaja.. Time flies.. Ongeveer een maand geleden schreef ik mijn eerste verslag, en nu is het al zo ver: morgen begint mijn avontuur en zal ik vertrekken naar Bangkok. Zenuwachtig? Een beetje, maar ik heb het nu nog onder controle :p.. Op het moment dat ik dit schrijf zit ik naast mijn spullen die ik zo in mijn 45L backpack ga stoppen.. Ik heb hele goede hoop en denk dat ik best nog wat ruimte over zal hebben en dat mijn backpack ook niet meer dan 9/10 kg zal wegen.. Als ik het niet vergeet volgt er morgen nog een update, want ik weet niet of ik morgen nog steeds zo relaxt ben..


Ciao!

  • 04 Mei 2017 - 21:11

    Ingeborg:

    Je weet het he: "today I refuse to stress myself out over things I cannot control or change" dus genieten en het komt zo het komt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 08 April 2017
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6026

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 13 Juni 2017

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: